Bu tablet iş görür mü? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu tablet iş görür mü?
15
●
443
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bu tablet iş görür mü?
1
2
24-01-2013, 19:52:08
#10
Misafir
Dokunmatiği sıkıntı yaratmasın hocam?
24-01-2013, 21:56:40
#11
OmurTech
Bir üst versiyonunu 16 gb olanını hepsiburada.com dan sipariş verdim bakalım nasıl bir şeymiş
24-01-2013, 22:11:29
#12
webtasarimda
Saat 10'da gittim, gelir gelmez bitmiş. Kesin çalışanlar aldı
.
24-01-2013, 23:09:47
#13
KAPANCI
Yarın gidiyim bizim semttekilere bakayım bende bi
24-01-2013, 23:12:31
#14
zego
Kampanya bugünlüktü sadece. Deseydiniz konu altından bizim burdakinden bakardım. Burda çok kişinin alacağını düşünmüyorum o yüzden yani. :s
24-01-2013, 23:26:08
#15
KAPANCI
Vallahi bende bizim semtte fazla kişinin alacağını düşünmüyorum bakalım. sabah kaçta açılıyo bilen var mı ?
24-01-2013, 23:36:21
#16
mUrKEi
Üyeliği durduruldu
hocam bunlar sadece wi-fi oluyor dimi 3g yok
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler