• 24-01-2013, 19:52:08
    #10
    Dokunmatiği sıkıntı yaratmasın hocam?
  • 24-01-2013, 21:56:40
    #11
    Bir üst versiyonunu 16 gb olanını hepsiburada.com dan sipariş verdim bakalım nasıl bir şeymiş
  • 24-01-2013, 22:11:29
    #12
    Saat 10'da gittim, gelir gelmez bitmiş. Kesin çalışanlar aldı .
  • 24-01-2013, 23:09:47
    #13
    Yarın gidiyim bizim semttekilere bakayım bende bi
  • 24-01-2013, 23:12:31
    #14
    Kampanya bugünlüktü sadece. Deseydiniz konu altından bizim burdakinden bakardım. Burda çok kişinin alacağını düşünmüyorum o yüzden yani. :s
  • 24-01-2013, 23:26:08
    #15
    Vallahi bende bizim semtte fazla kişinin alacağını düşünmüyorum bakalım. sabah kaçta açılıyo bilen var mı ?
  • 24-01-2013, 23:36:21
    #16
    Üyeliği durduruldu
    hocam bunlar sadece wi-fi oluyor dimi 3g yok