Siteyi Nasıl Kurtarabilirim ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Siteyi Nasıl Kurtarabilirim ?
0
●
293
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Siteyi Nasıl Kurtarabilirim ?
23-01-2013, 10:23:16
#1
MertWeb
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hostta bulunan bir site silinmiş, elimde yedeği yok.. Siteyi önbellek ile ya da başka bir şekilde kurtarma yolu var mıdır ? Kurtarabilecek arkadaşlar bana ulaşabilirler mi ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler