FTP Bağlantısı İçin??? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
FTP Bağlantısı İçin???
2
●
42
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
FTP Bağlantısı İçin???
21-01-2013, 12:30:48
#1
mucobulut
Merhaba Ftp bağlantısı için FileZilla kullanıyorum. Fakat dosya atarken sürekli kesintiler oluyor(zaman aşımı değil) aniden duruyor kopyalama işlemi. Önerecebileceğiniz daha kaliteli bir FTP programı var mı?
21-01-2013, 13:07:52
#2
Berkay
cuteftp deneyebilirsiniz.
21-01-2013, 14:30:26
#3
mucobulut
Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler