• 05-11-2007, 16:15:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Html Yapmis oldugum isi outlookta mail olarak nasil gönderebilirim yardimci olabilirmisiniz
  • 05-11-2007, 17:43:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yeni mail atarken yukarıda dosya düzen olan yerde biçim var oradan html ve düzmetin olarak ayırmış önce kendine bir dene ben outlook kullanmadım fazla
  • 05-11-2007, 17:49:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yeni iletide altda

    düzen kaynak önizleme var

    yoksa Görünüm << kaynağı düzenleden ayarlayabilirsin.