• 07-01-2013, 23:09:43
    #1
    Merhaba arkadaşlar blogger jwplayer kurmak istiyorum fakat bir türlü yapamadım yardımcı olabilecek varmi ücret karşığında yaptırcam lütfen pm atin...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:09:43 -->-> Daha önceki mesaj 22:14:51 --

    Konu lütfen iş verenler kısmına eklensin...
  • 07-01-2013, 23:13:17
    #2
    Developer
    <embed src="http://www.jeroenwijering.com/embed/player.swf"width="720"height="324"allowscriptaccess="always"allowfullscreen="true"flashvars="height=324&width=720&file=http://x264.servebeer.com/550.mp4&searchbar=false&smoothing=false"/>
    http://x264.servebeer.com/550.mp4 yerine video adresinizi yazıp width ve height değerlerini ayarlayınız.
  • 07-01-2013, 23:20:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kurulmaz. videoları ya trden yasaklı olmayan bir yere yükleyeceksin ya da bir siteden mesela xvideos.com dan videoyu alırken (embedi yani) o siteye vtunelden gir öyle al. yapabilirsen süper bir çözüm olur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:20:41 -->-> Daha önceki mesaj 23:18:32 --

    brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <embed src="http://www.jeroenwijering.com/embed/player.swf"width="720"height="324"allowscriptaccess="always"allowfullscreen="true"flashvars="height=324&width=720&file=http://x264.servebeer.com/550.mp4&searchbar=false&smoothing=false"/>
    http://x264.servebeer.com/550.mp4 yerine video adresinizi yazıp width ve height değerlerini ayarlayınız.
    trden yasaklı sitelerin videolarını gösterebilir miyiz bu yöntemle?

    bir de bu jeroenwijering.com sitesi kısa sürede çökerse videolar açılmaz olur değil mi?
  • 08-01-2013, 00:07:56
    #4
    brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <embed src="http://www.jeroenwijering.com/embed/player.swf"width="720"height="324"allowscriptaccess="always"allowfullscreen="true"flashvars="height=324&width=720&file=http://x264.servebeer.com/550.mp4&searchbar=false&smoothing=false"/>
    http://x264.servebeer.com/550.mp4 yerine video adresinizi yazıp width ve height değerlerini ayarlayınız.
    Bukadar basitmiş çok teşekkürler hocam 1 gündür bunla uğraşıyordum...