Merhaba arkadaşlar blogger jwplayer kurmak istiyorum fakat bir türlü yapamadım yardımcı olabilecek varmi ücret karşığında yaptırcam lütfen pm atin...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:09:43 -->-> Daha önceki mesaj 22:14:51 --
Konu lütfen iş verenler kısmına eklensin...
Blogger JwPlayer kurulumu ?
3
●72
- 07-01-2013, 23:13:17
<embed src="http://www.jeroenwijering.com/embed/player.swf"width="720"height="324"allowscriptaccess="always"allowfullscreen="true"flashvars="height=324&width=720&file=http://x264.servebeer.com/550.mp4&searchbar=false&smoothing=false"/>
http://x264.servebeer.com/550.mp4 yerine video adresinizi yazıp width ve height değerlerini ayarlayınız. - 07-01-2013, 23:20:41Üyeliği durduruldukurulmaz. videoları ya trden yasaklı olmayan bir yere yükleyeceksin ya da bir siteden mesela xvideos.com dan videoyu alırken (embedi yani) o siteye vtunelden gir öyle al. yapabilirsen süper bir çözüm olur
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:20:41 -->-> Daha önceki mesaj 23:18:32 --
trden yasaklı sitelerin videolarını gösterebilir miyiz bu yöntemle?brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir de bu jeroenwijering.com sitesi kısa sürede çökerse videolar açılmaz olur değil mi? - 08-01-2013, 00:07:56Bukadar basitmiş çok teşekkürler hocam 1 gündür bunla uğraşıyordum...brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle