• 06-01-2013, 15:15:17
    #19
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz yenisiniz galiba?
    en azından daha x6 diyecek kadar eski değil
  • 06-01-2013, 18:06:14
    #20
    Sitede spam bir durum yoksa 6 katını veriyorum ben..
  • 06-01-2013, 22:53:49
    #21
    Arkadaşlar siteyi satma gibi bir durumum yok sadece ederini merak ettim. Dediğiniz ücretlere zaten düşünmüyorum spam ve illegal bir durum olmadığı için çok şükür iyi kazanıyorum.