• 10-06-2006, 11:28:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    kullanan arkadas avrmı acaba sitede cihazı yeni aldım bi halt yapamıyorum. erhan_kizilirmak@yahoo.com msn adresimi kaydetsin sohbet edelim bana biraz program vs kurmayı oğretirseniz. ilginiz için tesekkurler.
  • 10-06-2006, 15:15:10
    #2
    Bende bu tarz bir cihaz almayı düşünüyorum.Ne kadara aldın?Memnunmusun?

    Ufak bir araştırma sonunda benim gözüme çarpan cihazlar şunlar:

    HP iPAQ RX3715 Pocket PC
    HP iPAQ hx2755 Pocket PC
    HP iPAQ hx2495 Pocket PC
    HP iPAQ hx2795 Pocket PC
    HP iPAQ hx2790 Pocket PC
    Palm TX

    Bunlar hakkında bir bilgisi,yorumu olan veya kullanan var mı ??