• 01-11-2007, 23:36:08
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Collector adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki o toolbarı kullananlara soralım.Acaba alexa günde kaç kişi gönderiyor size.
    hö? alexa neden bize ziyaretçi göndersin
  • 01-11-2007, 23:39:03
    #11
    alexa botu arada bir geliyor gidiyor ziyaretçi göndermez bizzat ziyeret eder .)
  • 01-11-2007, 23:39:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Dmek istedigim şu sıralamada 1. olsan nolur sonuncu olsan nolur.Herkes alexa bitti diyorda.Ne kadar etkili alexa demek istedim.
  • 02-11-2007, 00:08:02
    #13
    Yükselmenin yararı nedir ? Uğraşmaya değermi ?
  • 02-11-2007, 00:17:55
    #14
    toolbar vs. boşa uğraşıyorsunuz Buyrun net ve en büyük çözüm

    sildim..
  • 02-11-2007, 00:23:53
    #15
    Dekan , en önemlisi toolbar , istatistik kodunu eklemek toolbar kadar etkili değil bence.
  • 02-11-2007, 00:24:49
    #16
    Fırlar ve zamanla düşer..
    Düştükten sonrada toparlamak zor..
  • 02-11-2007, 00:27:44
    #17
    Toolbar ne demek? binlerce üyene tek tek indirtirsen alexanın görmesini sağlayacak sence binlerce üyeye toolbar indirtebilir misin, o üyeler toolbarın ne demek olduğunu bilir mi sence?

    bu kod ne işe yarar : toolbarın sağlayacağını sitede gösterir, böylece kimseye bişey indirtmeye yalvarmak zorunda kalmazsın.

    tüm sitelerimin alexası çok yüksektir.. şu an deşifre olan muzikfakultesi.com TR sıralamasında ilk 1000 dolaylarındadır , dünya sıralamasında 70-80K arasındadır. Bu sitenin hiti sadece 2,5 K

    Bilmeden konuşacak son adamlardanım..
  • 02-11-2007, 00:29:42
    #18
    neyse sildim, siz daha iyi bilirsiniz paylaşmamak lazım iyi şeyleri ...