.tpl hakkında bir soru? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
.tpl hakkında bir soru?
2
●
85
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
.tpl hakkında bir soru?
25-12-2012, 02:41:21
#1
sabrican
Merhaba arkadaşlar sitemin tema dosyaları .tpl şeklinde reklam kodu koyuyorum çalışıyor hiç bir sıkıntı yok google ve yandex sayaç kodlarını koyuyorum site çalışmıyor neden?ve nasıl düzeltebilirim teşekkürler
25-12-2012, 11:46:07
#2
victories
javascript kodlarını literal içine yazmalısın
Alıntı
{literal}
//google analytics kodu buraya
{/literal}
26-12-2012, 00:23:08
#3
sabrican
victories adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
javascript kodlarını literal içine yazmalısın
teşekkürler oldu reklam kodlarıda javascript onlarda sıkıntı yok..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler