• 21-12-2012, 22:14:26
    #28
    bende aradım yayın durdurulmuş . Sanırım aramızda bu arkadaş
  • 21-12-2012, 22:23:15
    #29
    İlgili DC log kayıtlarını tutuyor. 3. kişiler değilde banka ulaşırsa log kayıtları, kullandığı SQL sunucu, mail adresleri vb. rahatlıkla çıkar ortaya. Host firmasını tanımıyorum fakat iletişime geçilirse kullandığı ödeme metodu ve ödeme yaptığı andaki tam koordinat bilgileri belirlenebilir. Ben sistemden DC'ye bilgi verdim. Gerisi bankanın işi.
  • 21-12-2012, 22:53:56
    #30
    Bilgilendirme yapıldı. Konuyu açan arkadaşa teşekkürler...
  • 21-12-2012, 23:18:03
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Site gümlemiş. Bi Zone koysaydınız ya
  • 21-12-2012, 23:47:45
    #32
    Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Empty regular expression in /home/bonusbiz/public_html/main.php on line 6
    
    Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Empty regular expression in /home/bonusbiz/public_html/main.php on line 6
    
    Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Empty regular expression in /home/bonusbiz/public_html/main.php on line 6
    
    Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Empty regular expression in /home/bonusbiz/public_html/main.php on line 6
    
    Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Empty regular expression in /home/bonusbiz/public_html/main.php on line 6
    
    Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Empty regular expression in /home/bonusbiz/public_html/main.php on line 6
    
    Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Empty regular expression in /home/bonusbiz/public_html/main.php on line 6
    
    Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Empty regular expression in /home/bonusbiz/public_html/main.php on line 6
    
    Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Empty regular expression in /home/bonusbiz/public_html/main.php on line 6
    
    Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Empty regular expression in /home/bonusbiz/public_html/main.php on line 6

    main.php deki hatalar şaşıryor nere gidem diye
  • 21-12-2012, 23:48:31
    #33
    o arkadaş sanırsam r10dan siteyi engellemiş hemen.
  • 21-12-2012, 23:51:15
    #34
    YED
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Phishing bildirimi yaptim arkadaslar hosting firmasina gectii sakin, erisim durduruldu.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 21-12-2012, 23:55:27
    #35
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bende açık gözüküyor sayfayı ctrl+f5 yapmama rağmen
  • 21-12-2012, 23:58:31
    #36
    Bende de açık gözüküyor, arkadaşın gönderdiği formdan bilgilendirdim - ayrıca whois açık