Başlık Sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Başlık Sorunu
1
●
389
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Başlık Sorunu
30-10-2007, 20:46:54
#1
cengizdemir
S.A
Web sitemi google da aratınca Sitemin titlesi (başlığı) küçük harflerle çıkıyor oysaki ben sitemin titlesi(başlıgını) büyük harflerle yazdım
Sorunu nasıl çözerim yardımcı olurmusunuz
30-10-2007, 20:54:08
#2
backdoor
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sorunun bölüm ile uzaktan yakından alakası yok , taşındı !
Yazının tamamını büyük ve farklı fontla yazmak yasak arkadaşım,şimdilik sadece uyarıyorum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler