• 30-10-2007, 20:46:54
    #1
    S.A

    Web sitemi google da aratınca Sitemin titlesi (başlığı) küçük harflerle çıkıyor oysaki ben sitemin titlesi(başlıgını) büyük harflerle yazdım

    Sorunu nasıl çözerim yardımcı olurmusunuz
  • 30-10-2007, 20:54:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorunun bölüm ile uzaktan yakından alakası yok , taşındı !
    Yazının tamamını büyük ve farklı fontla yazmak yasak arkadaşım,şimdilik sadece uyarıyorum