• 15-12-2012, 11:32:07
    #10
    www li olarakta normal olarakta erişim sağlayabiliyorum siteye
  • 15-12-2012, 12:07:23
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ala ala anlayamadım sahibi benım ben gıremedım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:07:23 -->-> Daha önceki mesaj 12:06:47 --

    www. şekilde yanı www. koymayınca girildi niye boyle bu durumu nasıl duzeltırım?
  • 15-12-2012, 12:24:23
    #12
    Kedidir kedi
  • 15-12-2012, 12:35:05
    #13
    düzeltemessin. sen siteni www siz kuracaksın. bunu fazla da sorun etme. sonuçta mahkeme tarafından kapatılmış siteni dediğim şekilde kullanabiliyorsun. www li girsede oto www siz sayfaya yonlendirirsen zaten istesende yasağı göremessin.
  • 15-12-2012, 19:57:20
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Anladım sanırım dedıgın gıbı yapacam ama savcılıktan da konu ıle ılgılı bılgı ıstıcem neden kapatılmış anlamadım.