• 13-12-2012, 14:55:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar sorun şu: iki ev arası 20 metre mesafede.Evin birinde kablosuz modem kullanıyorum ve diğer evdeki laptopta interneti kullanmak istiyorum.Sinyali görmüyor.Sinyal güçlendirici mi alsam ya da başka bir yöntemi var mı acaba bu işin?
  • 14-12-2012, 09:23:29
    #2
    Bir bilen yok mu?
  • 14-12-2012, 09:27:28
    #3
    AccessPoint kullanabilirsin.Daha sağlıklı
  • 14-12-2012, 09:28:04
    #4
    Sinyal alamıyorsan, kablo çekmen daha iyi olur.

    (konuyu yanlış yere açmışsın)
  • 14-12-2012, 12:34:55
    #5
    sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AccessPoint kullanabilirsin.Daha sağlıklı
    Fiyatı nedir acaba ürün bulabileceğimiz yer var mı?
  • 14-12-2012, 12:38:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kablo cekin eger engel yoksa. accespoint ile ilgili ise internette biraz arastir, biraz karistir...
  • 14-12-2012, 12:41:21
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Şundan alacaksınız. Dışarıya koymanız gerekiyor yalnız. Ayrıca kablosuz modeminizin anteninin çıkarılabilir olması gerek.

    http://urun.gittigidiyor.com/bilgisa...anten-69372292