• 12-12-2012, 11:12:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar günlük 1500 ile 2000 arasında tekil ziyaretcisi olan internet sitem aylık 60 gb fazla trafik tüketmette budurum normalmidir yoksa farklı sebebler olabilir mi?
  • 14-12-2012, 22:48:02
    #2
    Trafikte önemli olan tekil değil çoğuldur. siteniz sanırım haber sitesi ve çoğul hiti fazla bu sebeple 60 GB den fazla trafik olması normal.
  • 14-12-2012, 22:50:28
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her haber eklediğinizde resimleri kendi sunucunuza çektiğiniz için trafik çok gidiyor normal bir şey. Resimlerin kalitesine boyutuna dikkat edin biraz.
  • 15-12-2012, 03:18:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Cevaplar için teşekkürler.