• 28-10-2007, 17:27:07
    #1
    Arkadaslar bende Aardvark Topsites PHP 5.1.2 kurulu size birkac soru sormak istiyorum bu toplistin en iyi sekılde nasıl yedekleme alabilirim ilerde hosting degiştigimde hatasız calısıcak sekılde.Ve sayfanın en altındakı 3 tane link var onları nereden kaldırabilirim?Yardımcı olursanız sevinirim.
  • 28-10-2007, 17:34:25
    #2
    Misafir
    /public_html/skins/fusion/wrapper.html den linkleri kaldırabilirsin sanırım. Link değişimi falan yapıcaksan bu dosyadan yapabilirsin sitenin en altında görünür.
  • 28-10-2007, 17:57:30
    #3
    ByMsT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    /public_html/skins/fusion/wrapper.html den linkleri kaldırabilirsin sanırım. Link değişimi falan yapıcaksan bu dosyadan yapabilirsin sitenin en altında görünür.
    Dedigin dosyaya bakıyorumda nedense o 3 tane linki birtürlü bulamıyorum nereye sakladılarsa
  • 28-10-2007, 18:01:25
    #4
    Misafir
    Alovepoem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dedigin dosyaya bakıyorumda nedense o 3 tane linki birtürlü bulamıyorum nereye sakladılarsa
    Dursun bence zararı nedir
  • 28-10-2007, 18:15:43
    #5
    ByMsT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dursun bence zararı nedir
    yahu nedense kıl kaptım birtürlü silemeyınce onunyerıne 3tane türk sitesi eklerım denızfenerı vs vs
  • 28-10-2007, 18:20:06
    #6
    source/misc/skin.php adresinden ama kaldırma etik değil.
  • 28-10-2007, 18:31:00
    #7
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    source/misc/skin.php adresinden ama kaldırma etik değil.
    eyvallah sağolasın bence o linklerı eklemem etik degil.
    Destekleyen Aardvark Topsites PHP 5.1.2 bunu kaldırsam dogruydu adamların emek verdiklerı markayı kapamıs olup saygısızlık etmıs olurdum ama bu duruyor sacma sapan onlinebasketball felan o linklerı kaldırdım.Tekrardan sağolasın
  • 28-10-2007, 18:35:47
    #8
    Bir kısıde en sağlıklı sekılde nasıl yedeklemem gerektıgını söylerse sevinirim
  • 28-10-2007, 18:40:21
    #9
    Misafir
    Alovepoem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kısıde en sağlıklı sekılde nasıl yedeklemem gerektıgını söylerse sevinirim
    Db yedeği ve ftp yedeği al tamamdır