Merhaba Arkadaşlar Kamuda çalısan bir abimiz 3 ,4 ay sonra emekli oluıyor
Ve Emekli olduktan sonra firma kurarak E-ticaret sektoründe yatırım yapmak istiyor
Web sitesinden ürün satışı gerçeklestirecek toptancıyla perakende müsteriyi bulusturacak
Bir site olarak düsünüyoruz bunun icin izlememiz gereken yol nedir. ? ben bunlari toplayip ona
Yazili bir şekilde rapor tarzında sunmak istiyorum eticaret sitesi olan yada bu işle uğrasan arkadaslarin yada bilgi sahibi olan arkadaşlar düsüncelerini paylaşırlarsa memnun olurum
1 izlememiz gereken yol
2 özel bir yazılımmi yazdiralim yoksa idea soft tarzi bir firmadan yazilimmi alalim
3 çoklu ürün satisi yapmak istiyoruz
4 simdilik aklıma gelenler bunlar tavsiyelerinizi ve bu konuyla alakali tavsiye eddiniz ,dokuman ,kaynak , kitap varsa ögrenmek isterim simdiden teşekkürler
E-ticaret Projesi Hakkında arastirma
0
●391