• 27-10-2007, 14:45:10
    #1
    Misafir
    Aslında 17 ekimde başlamış kayıtlar ancak r10 da konusunu göremeyince ben açayım dedim konu.

    Aday site başvuruları, 17 Ekim - 9 Aralık 2007 tarihleri arasında alınacaktır.
    Başvurularınızı, bu sayfadan üye olarak gerçekleştirebilirsiniz. Hangi kategorilerden başvuracağınıza emin olamıyorsanız, kategoriler sayfasından detaylı bilgi alabilirsiniz. Başvuru kriterlerini ve katılım şartlarını öğrenmek için tıklayın.

    Başvuru Ücreti : 20 YTL + KDV Son Başvuru Tarihi : 9 Aralık 2007
    Ücretsiz kategoriler haricinde, her bir kategoride yapılan başvuru için, 20 YTL+KDV başvuru ücreti alınır.

    Tüm Kategori listesi için tıklayın
    Ücret alınmayacak kategoriler için tıklayın.

    BaÅŸvuru ücretleri için ödemenizi, kredi kartı ya da Havale/EFT ile yapabilirsiniz. Havale/EFT ile yapılan ödemelerin dekontlarının üzerinde referans numarası mutlaka belirtilerek, 212 258 19 39’a fakslanmalıdır. Referans numarası ile fakslanmayan dekontlara ait baÅŸvurular, iÅŸleme alınmayacaktır.

    DenmiÅŸ.

    Çıkmaz demeyin şansınızı deneyin

    Ben 2 sitemle katılacağım.
  • 27-10-2007, 14:46:42
    #2
    Katılanlara Başarılar Sana da başarılar ******
  • 27-10-2007, 14:50:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    katılacağın siteleri buraya yazarmısın yada pm le gönderirmisin merak ettim
  • 27-10-2007, 14:55:07
    #4
    Misafir
    avucunu yala birisi henüz bitmedi zaten ama son başvuru tarihine kadar açılır diye tahmin ediyorum.
  • 27-10-2007, 15:05:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    açılır açılır
  • 27-10-2007, 15:07:03
    #6
    Misafir
    o deÄŸil abi baÅŸka bi proje
  • 27-10-2007, 15:25:37
    #7
    Bu ne yarışmasıymış ki ? Kazanmak için ne yapmak gerekiyormuş anlamadım. Ödül ne _? Seo yarışmasımı ?
  • 27-10-2007, 15:31:35
    #8
    Misafir
    Sklas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne yarışmasıymış ki ? Kazanmak için ne yapmak gerekiyormuş anlamadım. Ödül ne _? Seo yarışmasımı ?
    Yıllardır olan bir yarışma.

    Büyük bir organizasyon.Ödülde plaket + kupa veriyorlar özel ödül töreninde.
  • 27-10-2007, 16:20:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    prestijli yani