css dosyasını nasıl çalıştırabilirim?
2
●258
- 29-11-2012, 19:08:07Tema klasörü'nün içinde index.html adında bir dosya olmalıdır, o dosyanın üzerinde sağtık yapın / Birlikte aç / Firefox, İnternet Explorer, Safari veya Chrome tarayıcılarından hangisi yardımıyla temayı görüntülemek istiyorsanız o internet tarayıcısını tıklayın.emnakdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca aşağıdaki bağlantılardan yararlanabilirsiniz.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Cascading_Style_Sheets
http://tr.wikipedia.org/wiki/HTML
http://fatihhayrioglu.com/css-dersleri/
http://www.htmldersleri.org/
Başarılar.
)