• 22-11-2012, 11:37:40
    #1



    Firefox 3.6 kullanıp da Google Logosu bu şekilde gözüken var mıdır?
  • 22-11-2012, 12:09:54
    #2
    Hocam Merhaba

    Firefox şuan 16. küsür sürümünde. 3.6 çok eski değil mi çoğu eklenti bile bilmiyorum kullanıyor musunuz ama eski sürümlerde çalışmıyor sizin sorununuzda büyük ihtimalle eski sürümden kaynaklanıyor.
  • 22-11-2012, 20:09:00
    #3
    Hep eski kullanıyordum. Daha dün böyle bir sorunla karşılaştım. 3.6 kullanıp da başına böyle birşey gelmeyen varsa emin olup, çözümü öyle aramak istemiştim.