Anket Kimin tasarimini daha cok begendiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 58
Kimin tasarimini daha cok begendiniz?
kaymakam
%29,31 (17 Oy)
zargana
%13,79 (8 Oy)
kayra_host
%34,48 (20 Oy)
grafiking
%22,41 (13 Oy)
  • 17-11-2012, 06:50:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ....
  • 17-11-2012, 10:06:44
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Anket olayı olmamış sanki, siz belirleseydiniz daha doğru olurdu diye düşünüyorum.

    Umarım hakeden kazanır.
  • 17-11-2012, 10:15:01
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yiLdaction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anket olayı olmamış sanki, siz belirleseydiniz daha doğru olurdu diye düşünüyorum.

    Umarım hakeden kazanır.
    Arkadaşa katılıyorum , forum etrarfında çevresi olan insanlar tanıdıkları insanlar için çalışmaya bakmaksızın oy kullanabilirler ve buda sizi yanıltabilir , kararı sizin kendiniz vermeniz daha doğrudur.
  • 17-11-2012, 11:06:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar tasarimlar icin yorum istedik konu icin degil Dediklerinize katiliyorum, o yuzden:

    Alıntı
    Anket 2 gunlugune acilmistir, anketin amaci genel bir fikir almaktir, 1. yi anket sonucu degil, yine biz belirleyecegiz.
  • 17-11-2012, 13:48:48
    #5
    Çoğu elementlerin çalıntı olduğu ,fontların birbirini tutmadığı ,tipografinin başlı başına yerlerde olduğu ,arayüz boyutları'nın css döküldüğünde ne hale gelineceği düşünülmediği çalışmalar görüyorum. Bu yarışmaya bende katıldım ,kimse kusura bakmasın ama değerlendirme yapılırken yanlışlar oldugunu düşünüyorum.

    Şimdi ben çoğu elementlerin çoğunun çalıntı oldugunu hatta arkadaslar'dan bir tanesinin elementlerinin benim baska bir arayüz calısmam'dan çaldığını suanda kanıtlayabilirim. Ama burada böyle herkesin yanlıslarını direk dökerek bir sonuca varmak istemiyorum.

    Tarafıma laf atılırsa cevap vermeyeceğimi ,sadece pm atanlara cevap vereceğimi şimdiden söylüyeyim bu yüzden boşuna işe alakasızca dahil olmak isteyen arkadaşlarada bilgi vermiş olayım.

    Herkese iyi çalışmalar dilerim ,kolay gelsin
  • 17-11-2012, 16:01:17
    #6
    ben Agoge nin çalışmasını beğenmiştim ankette görmeyince şaşırdım doğrusu...

    Bu arada yarışma sonrası anket herkesin dediği gibi bana da saçma geldi, logonuzu da beğenmedim bir de onun için yarışma deneyin derim ama anketsiz olanından

    Neyse hak eden kazansın...
  • 17-11-2012, 16:50:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    zargana'nınki iyiymiş..
  • 17-11-2012, 17:00:55
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kırmızı olan iyiymiş
  • 17-11-2012, 18:08:15
    #9
    http://www.emreyurekli.com/yarisma/medway/home.jpg
    bu tasarımın ankette olmaması gerçekten vahim.