Çoğu elementlerin çalıntı olduğu ,fontların birbirini tutmadığı ,tipografinin başlı başına yerlerde olduğu ,arayüz boyutları'nın css döküldüğünde ne hale gelineceği düşünülmediği çalışmalar görüyorum. Bu yarışmaya bende katıldım ,kimse kusura bakmasın ama değerlendirme yapılırken yanlışlar oldugunu düşünüyorum.
Şimdi ben çoğu elementlerin çoğunun çalıntı oldugunu hatta arkadaslar'dan bir tanesinin elementlerinin benim baska bir arayüz calısmam'dan çaldığını suanda kanıtlayabilirim. Ama burada böyle herkesin yanlıslarını direk dökerek bir sonuca varmak istemiyorum.
Tarafıma laf atılırsa cevap vermeyeceğimi ,sadece pm atanlara cevap vereceğimi şimdiden söylüyeyim bu yüzden boşuna işe alakasızca dahil olmak isteyen arkadaşlarada bilgi vermiş olayım.
Herkese iyi çalışmalar dilerim ,kolay gelsin