2 gün önce açtığım 3 konu explorer dan girince önce sayfayı açıyor sonra 404 yönleniyor.. Diğer konularımda sorun yok.
https://www.r10.net/link-borsasi/9155...nk-satisi.html
arkadaşlar explorer dan bakabilirmisin hata bendemi yoksa genelmi?
r10 404 hatası
1
●380