İwebtool Hacklendi tabiki türkler - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İwebtool Hacklendi tabiki türkler
35
●
1.515
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
İwebtool Hacklendi tabiki türkler
1
2
3
4
20-10-2007, 02:53:54
#19
mirturk
aman dikkat edin. Nod32 delirdi siteye girerken
20-10-2007, 03:30:43
#20
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
o serkayı msnde bi yakaliyim .....!!!!?????
20-10-2007, 04:07:36
#21
Turkchat
bana bişey olmadı şuan virüs yok sanırım
20-10-2007, 04:07:56
#22
HKNOCN
Alıntı
we'll be back with the tools
[Alet]lerle geri döneceklermiş
Ulen indirecek başka site bulamamışlarmı. Gitti güzelim site
20-10-2007, 04:21:22
#23
orumcek
Üyeliği durduruldu
kapatmazlar mı turkiyeye
20-10-2007, 04:33:03
#24
Winproxy
Üyeliği durduruldu
iyi halt yemişler sanki.. kul hakki diye bisey var anlayan anladi zaten..
20-10-2007, 17:25:42
#25
HKNOCN
Türkiyeye kapatacakları kesin bence..
Ne güzelde işe yarıyordu. Şimdi pr0xy le uğraş dur.
20-10-2007, 17:54:42
#26
TuRKuaZz
Üyeliği durduruldu
Site açık.
20-10-2007, 18:04:50
#27
odin
Siteyi hackleyen kendi çıkarı için yapar bu tür adamları savunmak ne kazandırır anlamıyorum. üstelik insanlara virüs yayan bir zihniyet olunca üstü üstüne ancak bu tür insanlara yazıklar olsun denir.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler