• 24-10-2012, 01:49:18
    #1
    Merhaba arkadaslar,

    Onarcade kurulu oyun sitemi worpress scriptine geçirmek istiyorum.Acaba veritabanını nasıl convert edebilirim.Yardımcı olursanız sevinirim.
  • 25-10-2012, 23:37:24
    #2
    Hocam Çok Zor Ben Ücretli Yaptırtmıştım Sıkıntılı İş