• 21-10-2012, 00:46:02
    #1
    İsimtescil'de bakım varmış sabah 9'a kadar erişim yok. Gitti siteler gitti hitler, gitti gelirler

    http://www.facebook.com/domainhosting
  • 21-10-2012, 00:46:44
    #2
    Evet çok önceden beri mail atıyorlardı zaten.
  • 21-10-2012, 00:48:00
    #3
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet çok önceden beri mail atıyorlardı zaten.
    Benim haberim yoktu. Bilseydim nsleri değiştirirdim
  • 21-10-2012, 02:54:27
    #4
    Bir ay kadar önce de olmuştu neden bu kadar sık yapıyorlar anlmıyorum. Bütün sitelerimiz isimtescilde hepsi birden kapanıyor
  • 21-10-2012, 03:11:56
    #5
    isimtescil'den bloggera yönlendirdiğim birkaç sitem şu anda uçmuş durumda.
  • 21-10-2012, 03:12:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu isimtescil ölmedimi hala ya. Facebook sayfasına bi bakım dedim. Dalga mı geçmiş müşteriler yoksa değişik türden bi dalga mı anlamadım...
  • 21-10-2012, 03:14:07
    #7
    Yeni altyapı için 5 milyon dolar harcama yapılmış. Bu doğrumu acaba ?

    Facebook sayfasında yazıldı.
  • 21-10-2012, 03:24:12
    #8
    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni altyapı için 5 milyon dolar harcama yapılmış. Bu doğrumu acaba ?

    Facebook sayfasında yazıldı.
    <konudışı>
    yıl 2006 kadıköyün arka sokaklarında küçücük 2 oda 1 salonlu yerden nerelere. O senelerde mekanlarından domain almıştım nakit parayla Şimdi ise yürüdü gitti ama mantalite yanlış çok daha iyi olabilirlerdi. r10daki 1000 hosting şikayetinin yarısı onlara ait
    </konudışı>

    ve eğer o rakam doğruysa helal olsun.