Merhaba Degerli üyeler,

Hazırladığımız e-bülteni gönderirken yahoo ve hotmail gibi hesaplara spam olarak düşüyor. Bültenin ınbox a düşmesi için ne yapmalıyım. ? Bu konuda bilgi ve tecrübelerinize ihtiyacım var.

Çözebilecek varsa ücretlide olur.

Teşekkürler..