Merhaba Degerli üyeler,
Hazırladığımız e-bülteni gönderirken yahoo ve hotmail gibi hesaplara spam olarak düşüyor. Bültenin ınbox a düşmesi için ne yapmalıyım. ? Bu konuda bilgi ve tecrübelerinize ihtiyacım var.
Çözebilecek varsa ücretlide olur.
Teşekkürler..
Spam giden e-bülten Hk.
0
●389