• 16-10-2012, 19:20:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar yakında elime sıfır 3310 geçecek sizce açıkarttırma gibi birşeye koysam nasıl olur
  • 16-10-2012, 19:21:07
    #2
    açık arttırmamı ?
  • 16-10-2012, 19:21:33
    #3
    valla hocam bana sorsan 25 tl den başlar açık artırma ( o bile çok ama geçmişi güzel telefon yani )
  • 16-10-2012, 19:24:39
    #4
    ggden koy 50yi bile bulur
  • 16-10-2012, 19:26:13
    #5
    gittigidiyorda 40 liraya falan satıyorlar sıfırını almak lazım 1tane
  • 16-10-2012, 19:27:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    koleksiyonluk ya harbiden geçmişi var
  • 16-10-2012, 19:31:51
    #7
    50 demişsiniz. Sıfır kutulu ise 100 eder. Yıllandığı için eder .Yoksa maddi değer 15 falan . Ama 100 eder . Ama kutulu olması çok zor.
  • 16-10-2012, 19:32:33
    #8
    Sıfır 8810 var elimde, 5.000 amerikan doları.
  • 16-10-2012, 19:33:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kutulu gelecek yüksek ihtimalle