• 12-10-2007, 00:49:57
    #10
    yeni veritabanı eklemeye yetkiniz yok diyor, tablo eklemeye değil.
  • 12-10-2007, 00:55:25
    #11
    sunucuoptimizasyon.com
    ordan veritabanı ekleneceğini nerden çıkardın hangi paneli kullanıyorsunuz cpanel/plesk/directadmin
  • 12-10-2007, 00:58:45
    #12
    yha pardon kaç gündür ugrasıyom kafa allak bullak oldu.
    cpanel kullanıyorum.
  • 12-10-2007, 01:56:13
    #13
    Yardım edebilirmisiniz arakdaslar.
  • 12-10-2007, 01:59:07
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    cpanelden veritabanı oluşturmayı biliyormusunuz
  • 12-10-2007, 02:10:27
    #15
    Veritabanını olusstur .sgl ımport ederken hata alıyorum..
  • 12-10-2007, 02:11:33
    #16
    sunucuoptimizasyon.com
    user oluşturmamışsınız ondan hata veriyor cpanel bilgilerinizi özel mesajla atınız db oluşturalım