Arkadaşlar .sql yüklerken hata alıyorum
15
●957
- 12-10-2007, 00:55:25ordan veritabanı ekleneceğini nerden çıkardın hangi paneli kullanıyorsunuz cpanel/plesk/directadmin
- 12-10-2007, 01:59:07cpanelden veritabanı oluşturmayı biliyormusunuz
- 12-10-2007, 02:11:33user oluşturmamışsınız ondan hata veriyor cpanel bilgilerinizi özel mesajla atınız db oluşturalım