Logom nasıl sizce arkadaşlar?
9
●159
- 27-09-2012, 13:48:56aracnın önü dönük olsa daha güze olur gibi jettatr.com yazısınıda sil yan tarafdakı
- 27-09-2012, 15:57:57Bulabileceğim biryer varmı bildiğin?cemalcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Eleştirilerden sonraki hali(arkadaşlar benden profesyönel bir logo beklemeyin amatörüm)
- 27-09-2012, 16:46:08son şekline baktım sitenizden iyi gibi . Ancak yazı tipini değiştirebilirsiniz diye düşünüyorum.

