• 27-09-2012, 13:45:36
    #1
    arkadaşlar yeni yapmış olduğum sitenin logosu üzerinde çalışıyorum sizce nasıl olmuş

  • 27-09-2012, 13:46:36
    #2
    logo biraz soğuk renkte sanki ön plana daha da çok çıkmalı ayrıca jetta türkiye yerine TR olmalı
  • 27-09-2012, 13:48:56
    #3
    aracnın önü dönük olsa daha güze olur gibi jettatr.com yazısınıda sil yan tarafdakı
  • 27-09-2012, 13:56:31
    #4
    soluk kalmış biraz daha renkli olursa güzel durur
  • 27-09-2012, 14:02:22
    #5
    Neden saçların beyazlamış arkadaş ?sorusuna
    ırsi cevabını verenler..
    tr yazısı çok kırmızı, Gölge'de gölge olmamış 2'tnin arasındaki boşluk diğerlerine göre farklı.
    Jetta'nın a'sı arka plana uygun hızalanmamış.. anlıyacağın olmamış baştan yap.
  • 27-09-2012, 14:08:28
    #6


    Jant eklenmiş hali
  • 27-09-2012, 15:41:43
    #7
    madem jetta üzerine bir site açtınız o zaman jettanın vector halini bulabilir onu koyabilirsiniz
  • 27-09-2012, 15:57:57
    #8
    cemalcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    madem jetta üzerine bir site açtınız o zaman jettanın vector halini bulabilir onu koyabilirsiniz
    Bulabileceğim biryer varmı bildiğin?

    Eleştirilerden sonraki hali(arkadaşlar benden profesyönel bir logo beklemeyin amatörüm)

  • 27-09-2012, 16:46:08
    #9
    son şekline baktım sitenizden iyi gibi . Ancak yazı tipini değiştirebilirsiniz diye düşünüyorum.