galiba delirecem
15
●271
- 28-09-2012, 00:10:53Açılıyor DNS de kullanıyorum VPN ile Amerikadan da baktım açıldıdogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit: vps den baktım şimdi açılmadı (Almanya) - 28-09-2012, 00:16:40Üyeliği durdurulduhala bazı yerlerden ulaşamıyorum siteme.kendi evimden girebiliyorum babamın evinden hata veriyor ?ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en basitinden http://www.fuub.net/seo-analizi/ yapmaya çalışın.siteye ulaşamadığını bildiriyor.
yada yandex de site eklemeye kalkın.site bulunamadı demekte. - 28-09-2012, 00:23:17önemli bir hata görünmüyor DNS için http://www.intodns.com/transferhaber.net fuub felan hikaye bu site gerçek sonuçları verir