• 22-09-2012, 14:51:07
    #19
    crytek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendeki pingil js kodunun içinde sorun yok..

    şuan ben tekrar ekledim denedim bendede yok.
    zaten sürekli çıkmıyordu. facebook otolike günde 1-2 sefer filan çıkıyordu.
    zaman ayarlı gibi sanki. reklamlarda öyle 1 sayfa da çıktı sonra çıkmadı bi daha bende.

    sitem facebooktan banlandığı için sitemde aşağıdaki gibi pop ekran çıkıyordu. kırmızı renkte bir yazı ile facebook hata veriyordu. ama kaynağını bulamamıştım.

    http://www.facebook.com/plugins/erro...AqMVL1qErRKNsY
  • 22-09-2012, 15:22:01
    #20
    bendede bugün reklamlar çıkmaya başladı. Kaldırıyorum pingil kodunu.
  • 22-09-2012, 15:37:08
    #21
    Böyle bir saçmalık mı olur benim sitede de mevcut reklamlar kodları kaldırdım umarım bir açıklama yaparlar.
  • 22-09-2012, 15:43:32
    #22


    Bu olsa gerek , kaldırıyorum bende.
  • 22-09-2012, 15:46:27
    #23
    tehlike2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bu olsa gerek , kaldırıyorum bende.
    aynen bu reklam çıktı bendede.
  • 22-09-2012, 16:13:04
    #24
    Açıklama gelene kadar ben de kaldırdım
  • 22-09-2012, 16:55:13
    #25
    Az önce bir arkadaşımın uyarısı üzerine gördüm. Arkadaşlar bu forumdan bir arkadaşın halt etmesidir bu. KPSS sınavına gittim geldim olana bak. Şunu kaldırıp açıklama yapacağım lütfen bekleyin.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:55:13 -->-> Daha önceki mesaj 16:29:32 --

    https://www.r10.net/showthread.php?p=1065853660

    Şurada yaptım açıklamayı. Oluşan durum için herkesten özür dilerim. Şuanda sistemi düzelttim. Soru veya sorunlarınızı PM ile iletebilirsiniz.