• 18-09-2012, 12:09:00
    #1
    Arkadaşlar merhaba. Goddadyden bir arkadaşa domain alalım dedik. Arkadaşın adı ile kredi kartı aynı bilgiler. Velhasıl goddady hesabı kitledi. Güvenlik gerekçesi ile.

    Hesaba giriş yapar yapmaz. Kanıt isteyen yer çıkıyor da. Hayatımda bu kadar dangalakça şey görmedim. Veya bu sinirle iki gündür bir türlü bu "gönder" tuşunu çıkaramadım. Bunun yerine destek ekibine her türlü mail atmama rağmen mal mal cevap vermekten öteye geçmiyorlar. 2 Gün oldu hesabımız kilitli.

    Burda gönder tuşu nerde?

  • 18-09-2012, 12:24:30
    #2
    Domain bölümüne taşıtırsan daha çok bilen kişiye ulaşırsın.
  • 18-09-2012, 12:40:34
    #3
    Öyle yapalım madem. Eyvallah.
  • 18-09-2012, 12:45:29
    #4
    Çok uzun zaman oldu bu uygulamadan geçeli,tam hatırlamıyorum ama konuyu güncelleyelim,yakın zamanda yapan bir arkadaş illaki çıkacaktır.
  • 18-09-2012, 13:16:51
    #5
    Zamanında ben de bu uygulamadan geçmiştim. O zaman kimlik yollaya bilmiştim de. Şimdi bu gönder tuşunu bir türlü anlamadım gitti.
  • 18-09-2012, 13:23:34
    #6
    Gönder butonu yoksa dosya upload ile direk göndermiş oluyorsunuz o halde. Upload file(s) dedikten sonraki süreci de söyler misiniz?
  • 18-09-2012, 13:55:00
    #7
    Upload yapıyorum. Kalıyor öyle

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:55:00 -->-> Daha önceki mesaj 13:51:05 --

    Tamam şimdi halledildi. Sabahtan beri o uploadı pcden fotoğraf yüklediğim yer olarak alıglıyorum Eyvallah