pcdepo hakkında [biraz acil] - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
pcdepo hakkında [biraz acil]
13
●
1.881
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
pcdepo hakkında [biraz acil]
1
2
12-09-2012, 09:33:32
#10
victories
Minare adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Spam yapan bir site olduğu konusunda hemfikir değilim. Üye olursam mail atmaları çok doğal. Farklı kanallardan mail gelmedi hiç.
Ayrıca ben kargo ile aldım bütün ürünleri. Hiçbirinde sorun yaşamadım.
1 kere bile sitelerine girmişliğim yok, üyeleri felan değilim
http://www.dnsbls.com/pcdepo.com
spamcop ve spamhoustan silinmişler ama uce de hala spammer olarak listeleniyorlar.
12-09-2012, 09:35:39
#11
YsnOZT
5 sene önce bir notebook almıştım kapıda ödemeyle sıkıntı çıkmamıştı.
12-09-2012, 09:37:19
#12
Minare
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
victories adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 kere bile sitelerine girmişliğim yok, üyeleri felan değilim
http://www.dnsbls.com/pcdepo.com
spamcop ve spamhoustan silinmişler ama uce de hala spammer olarak listeleniyorlar.
Eyv. Bu site de güzelmiş bu arada teşekkürler.
12-09-2012, 12:17:55
#13
CengiS
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sipariş verdim bir adet laptop kapıda ödeme alacağım inşallah bir sıkıntı çıkmaz :S
12-09-2012, 16:08:52
#14
Minare
Hayırlı olsun
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler