• 12-09-2012, 09:33:32
    #10
    Minare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spam yapan bir site olduğu konusunda hemfikir değilim. Üye olursam mail atmaları çok doğal. Farklı kanallardan mail gelmedi hiç.

    Ayrıca ben kargo ile aldım bütün ürünleri. Hiçbirinde sorun yaşamadım.
    1 kere bile sitelerine girmişliğim yok, üyeleri felan değilim

    http://www.dnsbls.com/pcdepo.com

    spamcop ve spamhoustan silinmişler ama uce de hala spammer olarak listeleniyorlar.
  • 12-09-2012, 09:35:39
    #11
    5 sene önce bir notebook almıştım kapıda ödemeyle sıkıntı çıkmamıştı.
  • 12-09-2012, 09:37:19
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kere bile sitelerine girmişliğim yok, üyeleri felan değilim

    http://www.dnsbls.com/pcdepo.com

    spamcop ve spamhoustan silinmişler ama uce de hala spammer olarak listeleniyorlar.
    Eyv. Bu site de güzelmiş bu arada teşekkürler.
  • 12-09-2012, 12:17:55
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sipariş verdim bir adet laptop kapıda ödeme alacağım inşallah bir sıkıntı çıkmaz :S
  • 12-09-2012, 16:08:52
    #14
    Hayırlı olsun