• 09-09-2012, 17:11:38
    #1
    Genel Bir Forum Sitesi açmak istiyoruz Sermaye konusunda sıkıntımız yok gerekli reklam bütçemizi ayırarak bu işe başlamayı düşünüyoruz bizim için önemli olan bu site bize gelir sağlarmı ? Sizde Düşüncelerinizle yardım ederseniz seviniriz tavsiyelerinizi bekliyoruz
  • 10-09-2012, 09:53:57
    #2
    hiç bir şeyi denemeden bilemezsiniz. siteye baktiktan sonra neden olmasin bundan seneler önce r10 sahipleri bu siteyi açarken bugun bu duruma geleceğini tahmin edemezdiler yaptılar oldu . Azim kırılmadıktan sonra olmayacak iş değil.
  • 10-09-2012, 11:25:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bir forum sitesinin istikrarlı bir şekilde azimle 2-3 yılı devirmesi gereklidir kanaatimce

    Forum sitem var birgün kazanacağına inanıyorum , kısacası inanmak başarmaktır.

    syg
  • 10-09-2012, 11:44:15
    #4
    Gerçekten istiyor ve inanıyorsan mutlaka siteyi istediğin düzeye getirebilirsiniz.
  • 10-09-2012, 11:47:19
    #5
    genel forum sitesinin yükselip size birşeyler kazandırmasını beklemeyin.boşuna uğraşmayın bence..