Site Açıcaz Düşünceleriniz ?
4
●306
- 10-09-2012, 09:53:57hiç bir şeyi denemeden bilemezsiniz. siteye baktiktan sonra neden olmasin bundan seneler önce r10 sahipleri bu siteyi açarken bugun bu duruma geleceğini tahmin edemezdiler yaptılar oldu . Azim kırılmadıktan sonra olmayacak iş değil.
- 10-09-2012, 11:25:58Üyeliği durdurulduBir forum sitesinin istikrarlı bir şekilde azimle 2-3 yılı devirmesi gereklidir kanaatimce

Forum sitem var birgün kazanacağına inanıyorum , kısacası inanmak başarmaktır.
syg
