Site sahibiyle bir ara konuşmuştum bir kaç konuda fikrimi istemişti. Sonuç olarak biraz konuştuk. Kapatmayacağını söylemişti bende sen siteyi kapatma, resim yükleyenleri mağdur etme gerekirse destek olurum demiştim.
Fazla geçmedi kapandı site. Acaba başına bişey mi geldi? bilen varmı? yada sahibi burdaysa yazarsa sevinirim.
"yukleresim.com" Neden kapandı ?
0
●384