• 08-09-2012, 11:50:43
    #1
    Merhaba.

    Daha önce sistemde kurulu olan scripti sildim ve yeni bir adres açtım. Google'dan eski scriptin indexlemesine gelenleri otomatik olarak anasayfaya nasıl yönlendirebilirim? Şuanda herhangi bir script kurulu değil domainde. Yani direk siteye gireni anasayfaya yönlendirmek istiyorum.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 09-09-2012, 08:37:01
    #2
    bir .htaccessdosyası oluşturunuz.
    ErrorDocument 403 http://URLadresiniz.
    ErrorDocument 404 http://URLadresiniz.

    şeklinde yaparsanız işinizi görecektir . bu htaccess dosyasını ftp anadizinine atınız.