• 29-09-2007, 11:11:36
    #1
    İnternet uzerınden onlıne oynanabılecek ve multıplayer destegı olan oyun yazdıracagız TR de veya Yurt Dısında bu ısı kımler yapıyor bılenler var mı?
  • 29-09-2007, 12:29:47
    #2
    D4D'ü tavsiye ederim , gelişmelerden bizleride haberdar ederseniz sevinirim
    İyi çalışmalar.
  • 29-09-2007, 12:32:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    aynen bende d4d'ü tavsiye ederim.istanbul avrupa yakasında ofisleri.
  • 29-09-2007, 16:58:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Böle bir oyunu kaça yazıyorlar ?
  • 30-09-2007, 03:48:48
    #5
    d4d oyun yazıyor muydu
  • 30-09-2007, 12:39:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    d4d oyun yazıyor muydu
    Gazogen
  • 30-09-2007, 12:43:38
    #7
    Misafir
    d4d sizin işinizi görmez.

    Çünkü isteyecekleri parayı karşılayabileceğinizi düşünmüyorum.

    Yanlış anlamayın eğer bütçeniz 100 bin dolar üstünde ise tabiki gidin.

    Ama basit bir flash complite için 10 bin dolar istemiştiler.

    Gazogen gibi bir proje için mesela 280 bin dolarlık bir taslak çıkarmıştılar.

    İstediğiniz şeyide tam bilmiyorum.Ama iş yapmak için şirket olmalısınız d4d ile.