HTML dökümanda bilgisayarımdaki sürücüler
0
●279
- 25-08-2012, 00:03:40Eposta Aktivasyonu GerekmekteMerhaba arkadaşlar bir projemde microsoft un pencere sistemine benzer bir yapı kullanıyorum iframe ile çağırdığım sayfada bilgisayarım veya c: sürücüsünü kullanıcıya göstermek istiyorum. Çok önceden böyle bir kod görmüştüm ama bulamıyorum yardımcı olurmusunuz ?