• 22-08-2012, 17:19:02
    #1
    flash oyundan en basit screenshot alma yöntemi nedir arkadaşlar?

    printscreen yapıp paintten almaktan başka!
  • 22-08-2012, 17:33:18
    #2
    1 kaç tane bu konu ile alakalı program vardı.İsterseniz googleden bir arama yapın hocam.Ekran görüntüsü alma programı diye.