• 16-08-2012, 10:12:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    sayın modlar ben şunu merak ediyorum buraya 6 7 yıl önce kayıt olan üyeliklerin banları nezaman açılacak bu konuda bir çalışma varmı acaba ?
  • 16-08-2012, 10:13:52
    #2
    banlanan uye niye acılsın adam bısey yapmıskı banlanmıs gene aynı sekıl devam eder bence hıc acılmasın o tıp kısıler gırmesin foruma
  • 16-08-2012, 10:22:21
    #3
    Misafir
    ban@r10.net adresine banlanma nedenleriyle birlikte başvuru yapsınlar değerlendirelim.
  • 16-08-2012, 10:34:56
    #4
    Zaman aşımı r10 a da mı geldi
  • 16-08-2012, 11:44:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    r10 kaliteli bir forum belirli bir süre banda kalmış üyeleri affetmesi bence gerekir banlananların acaba % kacı yanlış bölüme konu acmakdan banlanmadı bunu kim iddaa ede bilir ? Şimdi diyorlar ozaman mail at veya şöyle böyle yap buraya 5 6 yıl önce kayıt olanların hepsinden hotmail gibi mailler yasak başka yaz mecburiyeti isteniyordu sizce benim gibi eski üyelerin hangisinin maili çalışıyor veyada yazdığı email geçerli ?
    Ben burdan atılsam mail yoluyla şifre talep etsem birdaha giremem eskiden bana ayit olan veya olmayan siteden mail almış kayıt olmuştum şimdi mailimi bile değişemiyorum site kapandı öyle bir mail kalmadı soruyorum size ben nasıl şifremi değişicem ? veya yeni e-mail adresimi gireceğim saygılar ..

    Tabi bu benim fikrim yinede son karar yönetimin