Ad*lt Video Script diye bilinen AVS Sistemlerini kullanan arkadaş var mı ?
Ben 2.1 sürümünü kullanacam Webloader serisine göre nasıl ve içinde video botu entegresi var mı? Bilen bir arkadaş varsa iletişime geçerse sevinirim.
AVS Ad*lt script kullanan var mı?
2
●393
- 13-08-2012, 13:18:29Üyeliği durdurulduYabancıda kullanıcam alman ve ingilizce olarak açıcam içinde mevcut video botu var mı veya piyasada entegreli bot bulabilir miyiz?Egemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle