• 22-09-2007, 02:26:31
    #1
    Merhabalar,
    Müşterilerimiz için hazırladığımız java appletten artık sıkıldığınızı düşünerek, yeni bir tasarım hazırlamak istedik.Bu sefer sadece applet değil ufak çapta bir portal hazırlamak istedik.Yani nick yaz sohbete bağlan olan sohbetformlu düzenlenebilir ve içinde diğer sayfalarınız için boş sayfa bulunan portal demeyeyimde çalışma diyeyim.Bu sefer sadece CR Applet için değil jwirc içinde hazırladık.Lafı fazla uzatmadan resimleri gösteriyorum.
    CR applet için sadece sohbet girişi

    Jwirc için sadece sohbet girişi

    Portal Çalışması


    Gelelim düzenleme ve kuruluma:
    CR için
    http://www.ilkshell.org/depo/applet20cr.rar
    *Dosyayı indirdikten sonra rardan kurtarın.
    *Kontrol panelinizden irc adında bir subdomain(altdomain) oluşturun.
    *Ftp hesabınıza girin.
    *web sitenizi yüklediğiniz yerde (plesk paneller için httpdocs, cpanel için public_html yada www klasörü) irc adında bir klasör olması gerekiyor.Yok ise oluşturun(Yok ise subdomain açmamışsınızdır.)
    *Sıkıştırılmış dosyanın içindeki java klasörünü irc klasörünün için atın.
    * index.htm dosyasında "SİTEADRESİ" (tırnaklar yok) yazan yerlere domain adınızı yazın.
    Örneğin : rockvaryum.net
    Görünen : irc.rockvaryum.net
    şeklinde olması gerekiyor.
    *BAŞLIĞIM yazan yere de üst kısımda gözükmesini istediğiniz yazıyı yazın.Domain adınız yada siteadınızı kısaca yazabilirsiniz.
    Sadece sohbet için olan kısmın ayarı bu kadar.
    Portal kısmı için yapmanız gereken pek bir ayar yok.
    Linkleri düzenlemeniz dışında, sohbet.php dosyasında SİTEADRESİ yazan yere domain adınızı yazacaksınız.Başka bir ayar yapmanıza gerek yok.Hafif html bilginiz var ise çok kolay bir şekilde kullanabilirsiniz.

    JWIRC için
    http://www.ilkshell.org/depo/applet20jwirc.rar
    *Dosyayı indirip rardan çıkarın
    *index.htm dosyasında SUNUCUM yazan yere kendinize göre değiştirin.
    ve kullanın Jwirc de pek fazla değişikliğe gerek yok
    Portal kısmıda aynen CR de olduğu gibi düzenleyip kullanabilirsiniz.
    ---------------------------------------------------------------
    Çoğu kişi bunda radyo yok diyecek.Radyo için aquamp radyo player kurabilirsiniz.Nasıl yapacağınıza gelince,
    index.htm dosyasının adını sohbet.htm olarak değiştirin.
    Aquamp dosyalarını ftp hesabınıza yükleyin.Aquamptaki index.html dosyasını düzenlerken sadece aşağıdaki kısma yani name="bas" olan kısmın adresini siteadınız.com/sohbet.htm olarak girin.Aşağıdaki gibi yani
    <frame name="bas" src="http://siteadi.com/sohbet.htm" scrolling="auto" noresize>
    ------------------------------------------------------------------
    Ben sadece Sohbet formu almak istiyorum derseniz Aşağıdaki kodları kullanabilirsiniz.Nick yaz Bağlan olayı için
    <form name="sohbet" method="post" action="sohbet.php">
    <table width="43%" border="0" align="center">
    <tr>
    <td width="50%"><b><font face="Tahoma" size="2" color="#475D0A">Nickiniz:</font></b></td>
    <td width="50%">
    <input type="text" name="nick" size="12">
    </td>
    </tr>
    <tr>
    <td width="50%"><b><font face="Tahoma" size="2" color="#475D0A">Nick 
    Şifreniz(varsa):</font></b></td>
    <td width="50%">
    <input type="password" name="sifre" size="12" maxlength="10">
    </td>
    </tr>
    <tr>
    <td width="50%">&nbsp;</td>
    <td width="50%">
    <input type="submit" value="Başla">
    </td>
    </tr>
    </table>
    </form>
    kalın olarak belirttiğim sohbet.php dosyasında applet kodlarınızda ufak bir değişiklik yapacaksınız.
    CR için

    <param name=nick value="">
    olan kısmı
    <param name=nick value="<? echo $nick ?>">
    Şeklinde değiştirin.
    <param name=password value="">
    Olan kısmıda
    <param name=password value="<? echo $sifre ?>">
    Şeklinde değiştirip kullanabilirsiniz.

    JWIRC için
    sohbet.php dosyasında
    <PARAM NAME="Nick" VALUE="">
    olan kısmı
    <PARAM NAME="Nick" VALUE="<? echo "$nick"; ?>">
    Şeklinde
    <PARAM NAME="Password" VALUE="">
    olan kısmı da
    <PARAM NAME="Password" VALUE="<? echo "$sifre"; ?>">
    Şeklinde değiştirmeniz yeterli olacaktır.

    Tek ricam, copyright kısmını değiştirmemeniz.
    Takıldığınız yerde yardımcı olmaya çalışırım yine
    Saygılar
  • 09-10-2007, 14:42:15
    #2
    http://www.ilkshell.org/depo/applet20cr.rar
    dosyası indirlimiyor.
  • 09-10-2007, 14:50:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    WvaKKaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RapidShare: 1-Click Webhosting
    RapidShare: 1-Click Webhosting

    senin için yükledim,kıymetini bil
  • 19-10-2007, 17:19:55
    #4
    Sahra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RapidShare: 1-Click Webhosting
    RapidShare: 1-Click Webhosting

    senin için yükledim,kıymetini bil


    eywallah tsk ettim
  • 31-07-2009, 04:17:59
    #5
    Linkler sağlam bir sorun yok .