Merhaba arkadaşlar, ortağım ayrılınca sunucu masrafı çok gelmeye başladı bende sitelerimi bir resellere taşımaya düşünüyorum; ancak sunucum şu anda DirectAdmin, geçeceğim sunucu CPanel, otomatik olarak sunucumdan taşıtmak istiyorum ; çünkü 1-2 site 2gb civarı. Bunun içinde sorun yaşanmaması için iki sunucununda cPanel olması gerekiyormuş sanırsam. Şimdi ben DirectAdmin olan sunucuma Cpanel yükletsem sitelerimde her hangi bir sorun yaşar mıyım acaba? Aklıma bu takıldı.
Birde bir sorum daha olacak. Örneğin bir sitemde 100mb doküman var ancak sitenin kotasında 800 mb görünüyor. Yani gelen maillerle filan dolmuş, bu mailleri bir şekilde silerim ve boşalır biraz.Bunun yanında neler sitenin kotasını çok gösteriyor olabilir ve ben bunları directadmin bir sunucuda nasıl temizleyebilirim acaba?
DriectAdmin'den cPanel'e Geçiş Sorun Yaratır mı?
0
●41