• 06-01-2011, 11:24:28
    #1
    Merhaba Arkadaşlar
    Mail sistemi üzerine araştırdığım bir durum var
    öyle birşey olması lazım ki
    Bana başkasının attığı maili türk polisi, yada jitem gibi birimler takip edip inceleyemesin.

    bunun için ben şunu düşündüm

    birkaç yönlendirme kullanayım, ancak ikinci adresten sonra yönlendirme olmuyor
    Örnek : benim 1. mail adresim => gmail => hotmail => yandex => yahoo => benim 2. mail adresim
    burada gmailden sonra gitmiyor mail

    Sizce bu konuda nasıl bir yöntem izlenebilir.
  • 06-01-2011, 13:45:11
    #2
    nasıl yani yönlendirme yaparakmı gönderiyorsunuz ?
  • 06-01-2011, 14:27:05
    #3
    söylediğin mantıklı aslında ama gitmemesi problem .. gitseydi dahada uzatırdın 30-50 mail adresi üzerinden sana gelse sittin sene bulamazlardı ki birde hepsi farklı mail serverları üzerinden.
  • 06-01-2011, 17:46:17
    #4
    utq_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    söylediğin mantıklı aslında ama gitmemesi problem .. gitseydi dahada uzatırdın 30-50 mail adresi üzerinden sana gelse sittin sene bulamazlardı ki birde hepsi farklı mail serverları üzerinden.


    peki gitmesini nasıl sağlayabiliriz.

    yada daha değşik bir yöntem yokmu yaratıcı arkadaşlar..
  • 06-01-2011, 17:52:11
    #5
    gecici sure mail adresi alırsın veya olusturursun, sonra kapanır veya kapatırsın. birkac farklı yol daha var.