• 15-09-2007, 16:35:32
    #10
    Çok güzelmiş, yapanın eline, yüreğine sağlık...
  • 15-09-2007, 16:36:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    tmm özür dilerim açız normal karşılamak lazım decompiler edilebilir ama fla lar olursa ne teknikler kullanmışlar nasıl bir yol izlemişler bilgi edinmemiz için iyi olurdu bana göre epey uzun çizim sürer ama sanırım bilmediğimiz bir teknikle yapmışlar boyutu büyükte değil pek çünki (:
    herneyse tkrr tşkler
  • 15-09-2007, 17:59:56
    #12
    Bende açılmıyor. Sorun bende mi sitede mi acaba?
  • 15-09-2007, 18:09:41
    #13
    site açılmıyor yada bende sorun var
  • 15-09-2007, 18:12:15
    #14
    Site açılmıyor.
  • 15-09-2007, 18:13:14
    #15
    site açılmıyor
  • 15-09-2007, 18:13:36
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şereften yoksun birisi saldırıyor, birazdan düzelir...
  • 15-09-2007, 18:23:58
    #17
    Misafir
    nok eline saglık kardeş bu işi biliosun çok guzel olmus bakmıstım yorum yapamadım simdi saldıranda kalitesini belli etti
  • 15-09-2007, 18:51:49
    #18
    Üyeliği durduruldu
    buyrun arkadaşlar buradan devam edin açılmıyor site hala :S
    http://www.phptrcms.com/saho/ramazan.html