tmm özür dilerim açız normal karşılamak lazım decompiler edilebilir ama fla lar olursa ne teknikler kullanmışlar nasıl bir yol izlemişler bilgi edinmemiz için iyi olurdu bana göre epey uzun çizim sürer ama sanırım bilmediğimiz bir teknikle yapmışlar boyutu büyükte değil pek çünki (:
herneyse tkrr tşkler