Bir ramazan flash'ıda benden
26
●3.334
- 15-09-2007, 16:36:41Üyeliği durduruldutmm özür dilerim açız normal karşılamak lazım decompiler edilebilir ama fla lar olursa ne teknikler kullanmışlar nasıl bir yol izlemişler bilgi edinmemiz için iyi olurdu bana göre epey uzun çizim sürer ama sanırım bilmediğimiz bir teknikle yapmışlar boyutu büyükte değil pek çünki (:
herneyse tkrr tşkler - 15-09-2007, 18:13:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Şereften yoksun birisi saldırıyor, birazdan düzelir...
- 15-09-2007, 18:51:49Üyeliği durduruldubuyrun arkadaşlar buradan devam edin açılmıyor site hala :S
http://www.phptrcms.com/saho/ramazan.html
çok guzel olmus bakmıstım yorum yapamadım simdi saldıranda kalitesini belli etti