sitemde ki ilginç kod - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sitemde ki ilginç kod
11
●
1.301
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
sitemde ki ilginç kod
1
2
14-09-2007, 16:28:03
#10
yasarkemaldag
evet virüs.serverın açıklarından kaynaklanıp iframe atıyorlar tüm indexlere scriptlere.tüm dosyalarda arayın ve silin.veya yenileri ile değiştirin dosyaları düzelir.
14-09-2007, 17:44:29
#11
rkalkan
iframe virüsü bulaşmış ntos.exe varsa bilgisayarından sil olmazsa google da ara nasıl sılındııgnı
Sonra kodlarını (tum sıtelerının) toplu bul duzelt programları ıle tarayıp kodları sıl
14-09-2007, 17:58:53
#12
saho
Üyeliği durduruldu
forumda daha öncede verildi çözümü vs. incelerseniz bulursunuz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler