Merhaba arkadaşlar ben yeni aldığım digitürke laptopumu bağlamak kayıt vs yapmak istiyorum bunu nasıl yaparım yada bunu yapmak için hangi tv kartı gereklidir ve özellikleri ne olmalıdır?