• 12-09-2007, 13:24:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Merhaba,
    Bana sp2 yakalanmayan her seferinde açılan tam ekran popup kodları lazım
    sizde varmı??
  • 12-09-2007, 13:35:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/javascript/16747-...up-kodu-2.html
    ÖYle Bi Pop Up kodu arıorum kiiiii - Webmaster Forum

    Bu ikisini inceleyerek istediğini alırsın.
  • 12-09-2007, 13:37:01
    #3
    Misafir
    sömürdün olm R10'u yeter yaw
  • 12-09-2007, 13:37:51
    #4
    Misafir
    ya erol sana 10000000 sefer gönderdim popup kodu hatta dosyanın adında bile kaybetmeerolzkrm yazmıyo muydu
  • 12-09-2007, 13:41:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya erol sana 10000000 sefer gönderdim popup kodu hatta dosyanın adında bile kaybetmeerolzkrm yazmıyo muydu
    O yarım ekran açıyor yahu.yakoSin sanane lem sömürürüm tabe

    Verdiğin kodları denicem sağolasın 27