Tam Ekran Popup - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tam Ekran Popup
4
●
1.372
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Tam Ekran Popup
12-09-2007, 13:24:40
#1
Erol
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar Merhaba,
Bana sp2 yakalanmayan her seferinde açılan tam ekran popup kodları lazım
sizde varmı??
12-09-2007, 13:35:56
#2
-273º
Üyeliği durduruldu
https://www.r10.net/javascript/16747-...up-kodu-2.html
ÖYle Bi Pop Up kodu arıorum kiiiii
- Webmaster Forum
Bu ikisini inceleyerek istediğini alırsın.
12-09-2007, 13:37:01
#3
yakoSin
Misafir
sömürdün olm R10'u yeter yaw
12-09-2007, 13:37:51
#4
aLp3r
Misafir
ya erol sana 10000000 sefer gönderdim popup kodu
hatta dosyanın adında bile kaybetmeerolzkrm yazmıyo muydu
12-09-2007, 13:41:15
#5
Erol
Üyeliği durduruldu
aLp3r adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ya erol sana 10000000 sefer gönderdim popup kodu
hatta dosyanın adında bile kaybetmeerolzkrm yazmıyo muydu
O yarım ekran açıyor yahu.yakoSin sanane lem
sömürürüm tabe
Verdiğin kodları denicem sağolasın 27
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler