İçeriği html ile çekmek - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İçeriği html ile çekmek
2
●
238
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
İçeriği html ile çekmek
24-12-2010, 18:20:06
#1
Erol
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar scriptim çok kasıyor bu yüzden phpye geçene kadar içeriğimi html ile çekmek istiyorum. yaklaşık 10k sayfa var. hepsini nasıl çekebilirim? programla falan oluyor mu ki
25-12-2010, 15:17:18
#2
Erol
Üyeliği durduruldu
yok mu beyler böyle bi program.
25-12-2010, 15:19:24
#3
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Dedigin site su asp site ise pm atmistim inceleyelim diye donus yapmadin. Burdan ileteyim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler