• 24-12-2010, 18:20:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar scriptim çok kasıyor bu yüzden phpye geçene kadar içeriğimi html ile çekmek istiyorum. yaklaşık 10k sayfa var. hepsini nasıl çekebilirim? programla falan oluyor mu ki
  • 25-12-2010, 15:17:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yok mu beyler böyle bi program.
  • 25-12-2010, 15:19:24
    #3
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Dedigin site su asp site ise pm atmistim inceleyelim diye donus yapmadin. Burdan ileteyim